Távfelügyelet és kábeltévé (digitális-, internet-, VoIP) szolgáltatás kezelése egy rendszerben!

Így igaz, nincs félreértés!

Ha a hálózat alkalmas rá, akkor azoknak az ügyfeleknek, akiknek már szolgáltatunk tv-t, internetet, kábeltelefont, akár távfelügyeleti szolgáltatást is nyújthatunk. Az ügyfélmegtartásban ezzel egy új szintet léphetünk, új piacot szerezhetünk! Ezt az elképzelést támogatjuk új fejlesztésünkkel. A távfelügyeleti szolgáltatás kezelésében szerzett tapasztalatainkat felhasználva, és a távfelügyeleti cégeknek készített szoftverünk lehetőségeit alkalmazva kifejlesztettük az EcoSoftWare CRM-ben a távfelügyeleti szolgáltatás kezelését támogató elemeket. A megoldással fel lehet rögzíteni a szerződéshez tartozó, megfigyelt objektumokat, a riasztó rendszer zónáit, az ügyfélnek nyújtott távfelügyeleti szolgáltatást, az egy hónapban biztosított díjmentes kiszállások számát és hogy melyik járőr területéhez tartozik a szerződés. Az egyes riasztásokhoz események rögzíthetők, a program jegyzőkönyveket kezel, és támogatja a járőrök elszámolását is, röviden szinte minden távfelügyeleti munkavégzést támogat. Az ügyfél távfelügyeleti szolgáltatását a többi előírásával együtt egy közös szerződésen kezelhetjük, így a szolgáltatás havidíjáról egy közös számlát kaphat. Ugyanakkor a rendszer arra is lehetőséget biztosít, hogy ha a távfelügyeletet egy másik társcég végzi, akkor ezt annak a cég nevében számlázzuk, közösen kezelve a távfelügyeleti szolgáltatást a kábeltévé-, internet-, vagy telefonszolgáltatással.