Rendszertámogatás

Támogatjuk önt az üzleti feladatokban

Üzleti folyamatok áttekintése, jogszabály értelmezések,
egyedi, személyre szabott megoldások,
szakértő kollégákkal várjuk partnereinket!

Nap, mint nap azon dolgozunk, hogy szoftverünk mind tökéletesebben tegyen eleget felhasználói igényeinek, és hogy a mindennapi élet változásainak megfeleljünk, legyen szó jogszabályváltozásról, újabb hatósági lekérdezésekről, auditok kíváncsiskodásáról, és persze azért, hogy a felhasználóktól érkező egyéni fejlesztési kéréseknek megfeleljünk, és bekerüljenek a szoftverbe azok a fejlesztések is, melyeket mi álmodtunk meg. Az elkészült fejlesztések új verzió formájában beépülnek a rendszerbe, melyhez szoftverfrissítés útján juthatnak hozzá. Azért, hogy külön költség megfizetése nélkül mindig automatikusan megkapják ezeket a frissítéseket, és hogy minden, a munkájukat érintő problémában azonnal segíthessünk, lehetőségük van rendszertámogatási szolgáltatásunkat igénybe venni, mellyel segítő kezet nyújtunk partnereinknek. A szolgáltatás igénybevételével mindig elérhetővé tesszük a program legfrissebb verzióját, azaz elkészült fejlesztéseinkhez külön költség nélkül hozzáférhetnek, valamint számtalan nélkülözhetetlen előnyhöz, egy komplex szolgáltatáshoz is hozzájuthatnak.

  • Az ügyfélnyilvántartó rendszert rendszeresen frissítjük, amely nem csak a számviteli, vagy más törvényben előírt szabályozó változások programmódosításait tartalmazza, hanem a rendszerbe beépített új lehetőségek programváltozatát is.
  • Az üzemeltetéssel kapcsolatos problémák megoldásában támogatást nyújtunk telefonon, és online formában is.
  • Kisebb, a rendszer alapkoncepciójával összeegyeztethető programmódosításokat elvégezzük, és elérhetővé tesszük (új információs tablók, létező tablók átalakítása, módosítása, szűrés, bővítés, stb.).
  • Szükség esetén (pl. komolyabb műszaki hiba előfordulásakor), a hálózati problémák elhárítása után, az ügyfélszolgálati rendszert újratelepítjük, a környezeti változókat beállítjuk, a megrendelő által rendelkezésre bocsátott adatállomány mentést is feltelepítjük. Az adatállomány időszakonkénti mentése továbbra is a megrendelő feladata!
  • A nyomdai állományokban esetlegesen bekövetkező változásoknak megfelelően módosítunk a nyomdai interface-en.
  • Segítséget nyújtunk a pénzintézetekkel való kommunikációban, elkészítjük a megfelelő programmódosításokat, amennyiben a pénzintézet adatstruktúrát váltana.
  • Ha szolgáltatót vált (legyen szó a VoIP-ról, internetvezérlésről, vagy dekódervezérlésről) ez rendszerünkkel könnyedén megtehető, és támogatást nyújtunk, hogy a lehető legegyszerűbben, fájdalommentesen, szolgáltatás kimaradás nélkül tehessék ezt meg.
  • Támogatást biztosítunk a könyvelési háttér zökkenőmentes kiszolgálásában.

A szolgáltatás nem csak az alaprendszerhez igényelhető, hanem a kapcsolódó modulokra, interface-ekre is!

TeamViewer QuickSupport letöltése