EcoSoftWare CRM

Az ön cégére szabva

Sokoldalú ügyfélnyilvántartó és számlázó rendszer rengeteg kiegészítő modullal.
Tartsa kézben cége működését szoftvereink segítségével. Megoldások a szerződéskötéstől kezdve a számlázáson át a külső rendszerek vezérléséig szinte minden feladatra.

Ügyfél adatok kezelése, nyilvántartása

Ügyfelei adatait a szükséges bontásban és részletességgel rögzítheti rendszereinkben, ahonnan az üzleti folyamatok, a számukra szükséges adatokat kivehetik, használhatják. Fontos a jogszabályi megfelelés minden esetben, tehát az adatok köre és felhasználása szabályozható, a GDPR megfelelés kötelező!

Folyamatos számlázás néhány kattintással

Legyen csak pár száz előfizetője vagy sok százezer, a legfontosabb, hogy ügyfelei számára időben és pontosan elkészüljenek a szolgáltatásról szóló számlák! Rendszerünkből előírás alapon számlázhatóak a folyamatos szolgáltatáshoz tartozó tételek, de egyedi, ügyintéző által készített kézi, elektronikusan aláírt, vagy akár papíralapú számla is kibocsátható.

Befizetések kezelése

Befizetésállományokat dinamikusan olvashat be, akár napi rendszerességgel, utalások, postai beérkezések, vagy készpénzes befizetések is rögzíthetők. Ügyfélegyenleg azonnal frissül, terhelések, jóváírások az ügyfél adatainál azonnal megtekinthetők, akár az ügyfél által elérhető online ügyfélkapu felületen is.

Lekapcsoláspolitika és ami mögötte van

Nyomon követhető az ügyfelek fizetési hajlandóságai, kintlevőségek, tartozások, napra pontos követése része rendszerünknek. Több lépéses felszólítási folyamat kezelhető a napok számához köthető figyelmeztetéstől a felszólításon keresztül egészen a szolgáltatás szüneteltetéséig.

Kintlevőség riportok, korosított kimutatások kérhetők az egész adatállományra, vagy akár csak egyes ügyfélcsoportra. Tartozások rendezése, visszakapcsolás, de akár a kintlevőségkezelőnek átadott egyenlegek is kezelhetők pár kattintással.

És ez még csak pár funkció

Többet szeretne megtudni? A kérjük kattintson bármelyik szekcióra amiről bővebb információt olvasna!

Digitális (TV) szolgáltatási csomagok kezelése, hozzá tartozó adatok tárolása, eszközök kezelése, vezérlése, gyakran használt protokollok beépített támogatásával.

Net-es csomagok kezelése, hozzá tartozó adatok tárolása, IP címek, eszközök kezelése, vezérlése, gyakran használt protokollok beépített támogatásával.

VoIP csomagok kezelése, hívások nyilvántartása, kezelése, hívásvezérlő egység vezérlése, gyakran használt protokollok támogatásával.

Ügyfélhez tartozó dokumentumok tárolása, kezelése, legyen az csatolt PDF szerződés, számla, felszólító levél, de akár hang fájl, kép, vagy egyéb formátumú adat.

Harmadik fél által kínált szolgáltatás számlázása, támogatása

Saját arculatnak megfelelő számlákat, kimutatásokat készíthet, testre szabható céges megjelenést támogatjuk rendszereinkben.

ERP rendszerekhez, könyvelési feladásokhoz, külső nyilvántartó rendszerek eléréséhez beépített támogatás érhető el.

Listák, kimutatások, menedzsment riportok egyedileg, de akár automatizálva, rendszeresen lekérhetők, szűrt vagy teljes ügyfélcsoportra.

Többféle elektronikus csatorna támogatott rendszerünkben, akár SMS, e-mail is küldhető ügyfeleinknek, automatikusan az üzleti folyamatokhoz társítva.

Ügyfél által igényelt változtatások, jelzett hibák kezelését teszi lehetővé a rendszer, szervizes kollégák menedzselésétől egészen az SLA kimutatások elkészítéséig.

Gyáriszámos és mennyiségi eszköznyilvántartás, anyagmozgások kezelése munkalapokhoz kapcsoltan is, raktárnyilvántartás, leltár és teljeskörű készletkezelés. Web-re optimalizált szerelői modul, ahol a javítások, karbantartások eszközigényei menedzselhetők.

Web-es szerelői felület, ahol interneten keresztül tudják a műszakos kollégák a munkalapokat lekérni, azokat elintézni, hozzá tartozó eszközöket, anyagmozgatásokat elvégezni.

Web-es ügyfélkapu felület, ahol az online ügyéntézés minden előnyeivel tudja az ügyfél megnézni szolgáltatásait, azok számlázásaiból származó egyenlegeit, és akár bankkártyás fizetéssel ki is egyenlítheti mindezeket. Szükség szerint hibabejelentést is indíthat, de akár marketing tájékoztatás után szolgáltatás bővítést is kezdeményezhet a szerződéséhez.

Rendszerünk lehetőséget biztosít, hogy szabványos REST API felületen keresztül lekérhetők és módosíthatók legyenek bizonyos adatok. Ezáltal partnereink meglévő rendszereihez illeszthetők, pl. akár saját Web-es Front kiszolgálására is beállítható.

Ha további információt szeretne rendszereinkkel kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!